Katalog Kaydı: Tıklayınız
Bu kitapta, deneyimli oyun geliştiricileri, akademisyenler, gazeteciler ve diğerleri, seviye tasarımıyla ilgili süreçlerini ve deneyimlerini aktarıyor. Her biri, oyun seviyeleri ile etkileşime geçme ve oluşturma sürecinin çeşitli adımlarını temsil eden benzersiz bir bakış açısı sunuyor - seviyeleri deneyimlemek, seviyeleri tasarlamak, seviyeleri inşa etmek ve seviyeleri test etmek. Bu farklı bakış açıları, okuyuculara unutulmaz açık oyun dünyaları, tüyler ürpertici korku ortamları, bilgisayarda oluşturulmuş seviyeler, çağrışım yapan ses manzaraları ve diğer birçok oyun alanı türüyle sonuçlanan düşünce süreçlerine bir pencere sunuyor. Bu koleksiyon, okuyucuları profesyonel tasarımcıların çalışırken zihinlerine davet ediyor ve hem yeni hem de deneyimli tasarımcılara ilham vermek için seviye tasarımı ve oyun eleştirisi üzerine güncel konular sunuyor.