Katalog Kaydı: Tıklayınız
Bu kitap, insanların severek oynayacağı oyunlar tasarlamak için oyun odaklı, süreç odaklı bir yaklaşım sunuyor. Colleen Macklin ve John Sharp, 35 yıllık tasarım ve öğretim deneyimlerine dayanarak, oyun kavramlarını ve unsurlarını oyun tasarımının pratik görevleriyle ilişkilendiriyor. Tam renkli örnekler kullanarak, gerçek oyun tasarımcılarının nasıl düşündüğünü ve çalıştığını ortaya koyuyor ve harika oyun tasarımının şaşırtıcı ifade potansiyelini aydınlatıyorlar. Pratik detaylara odaklanan bu kitap, fikirden prototipe, oyun testine ve tamamen gerçekleştirilmiş tasarıma kadar size rehberlik ediyor. Temel eylemleri, temaları ve özellikle de oyun deneyimi dahil olmak üzere bir oyunun iç işleyişini tasarlama ve yaratma sürecinden geçeceksiniz. Adım adım, “video oyununuzun” her bileşenini bir araya getirecek ve neredeyse her tür oyunu yaratacaksınız: işbirliğinden rekabete, şansa dayalı oyundan rol yapmaya ve aradaki her şeye kadar. Macklin ve Sharp, oyunların herkes için olduğuna ve oyun tasarımının neredeyse sınırsız sayıda stil, biçim ve mesaj içeren heyecan verici bir sanat formu olduğuna inanıyor. Geleneksel platform ve tür sınırlarını aşarak, nerede olursa olsun ilham bulmanıza yardımcı oluyorlar.