KÜTÜPHANE

Game programming patterns

Game programming patterns
Yazar
Robert Nystrom
Kütüphanedeki Yer Numarası
QA76.76.C672 N97 2014

    Katalog Kaydı:  Tıklayınız 

Birçok oyun programcısının karşılaştığı en büyük zorluk oyunlarını tamamlamaktır. Çoğu oyun projesi, kendi kodlarının karmaşıklığından bunalarak başarısızlığa uğrar. Oyun Programlama Kalıpları tam da bu sorunu ele alıyor. AAA oyunlarda yılların deneyimine dayanan bu kitap, oyununuzu çözmek ve optimize etmek için kanıtlanmış kalıpları bir araya getiriyor ve bağımsız tarifler olarak düzenleniyor, böylece sadece ihtiyacınız olan kalıpları seçebiliyorsunuz. Sağlam bir oyun döngüsünün nasıl yazılacağını, bileşenler kullanarak varlıklarınızı nasıl organize edeceğinizi ve performansınızı artırmak için CPU önbelleğinden nasıl yararlanacağınızı öğreneceksiniz. Komut dosyası motorlarının davranışı nasıl kodladığını, quadtrees ve diğer uzamsal bölümlerin motorunuzu nasıl optimize ettiğini ve diğer klasik tasarım modellerinin oyunlarda nasıl kullanılabileceğini derinlemesine inceleyeceksiniz.