Katalog Kaydı: Tıklayınız
Bir oyun geliştiricisi ve mimarlık eğitimi almış bir profesör tarafından yazılan An Architectural Approach to Level Design, mimari ve mekânsal tasarım teorisini seviye tasarımı alanıyla bütünleştiren ilk kitaplardan biridir. Seviye tasarımının ilkelerini mimarlık bağlamı ve tarihi üzerinden inceliyor.
Şimdi ikinci baskısını yapan An Architectural Approach to Level Design, kendi çalışmalarınızda kullanabileceğiniz mimari teknikler ve teoriler sunuyor. Yazar, mimari ve seviye tasarımını, tasarımcıların mekânı nasıl inşa ettiğine dair pratik unsurları ve insanların bu mekânla nasıl ve neden etkileşime girdiğine dair deneyimsel unsurları ele alan farklı yollarla birbirine bağlıyor. Ayrıca, ilginç öğretici seviyelerin nasıl oluşturulacağı ve el yapımı seviyelerin oyuncu odaklı tasarımını kaybetmeden bilgisayar tarafından oluşturulan seviye tasarım sistemlerinin nasıl kullanılacağı gibi sektörel konulara da değiniyor. Metin boyunca mekânsal düzen, oyun mekânları aracılığıyla duygu uyandırma ve mimari teori aracılığıyla daha iyi seviyeler oluşturma becerilerini öğreneceksiniz.